søndag 14. mars 2010

Fikk ikke vært på treff, men fikk handlet........


Denne helgen har det vært stortreff i Ålesund, rettere sagt Spjelkavik barneskole, min mann var ikke hjemme, så det ble ikke treff på meg. Men handlet fikk jeg, her er det jeg handlet denne helgen. Jeg er litt sånn at i perioder så handler jeg, og ikke scrapper, og i andre perioder så scrapper jeg og handler ikke, nå er jeg inne i en liten handleperiode, så får håpe jeg snart starter å scrappe litt igjen, hvis ikke kan dette bli en veldig dyr periode:):)

4 kommentarer:

  1. WOW!!!! For en herlig shopping, Hanna!!! Gleder meg til å se dette i bruk:)

    SvarSlett
  2. Oj, du har virkelig shoppet masse fint.
    Du lurte på noen små blomster på konfirmasjonskortet jeg har laget. Det er blomster fra kort og godt....søte, ikke sant?

    Ha en flott uke da Hanna:)

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Koselig at du var innom meg da...nå har jeg lagt deg til på min blogg.
    Ja vi savnet både deg og Karine...men neste gang, da blir vi alle sammen!

    Du har så flott blogg og lager noen helt fantastiske LO`er...du er en av mine topp topp favoritter!

    Ha en fin søndagskveld så snakkes vi!
    Klem,
    Nicco

    SvarSlett
  4. Her hadde du handlet mye fint ja!!
    Kjempedumt at du ikke fikk vært med i år, men som Nicco sier så blir du med neste gang;)
    Lurer på hva det turkise greiene på bildet oppe er jeg??? 4 pinner opp liksom....blei grådig nysgjerrig skjønner du:)
    Du må ikke slutte å scrappe Hanna, du lager så mye fint nemlig:)
    Klem fra meg.

    SvarSlett