tirsdag 15. desember 2009

Årets julekort-2009


I år valgte jeg å lage to typer julekort, men egentlig er de like, jeg har bare brukt to ulike typer mønsterark. Da blir det ingen sammenligning, og jeg slipper "å finne opp kruttet" for hvert kort:) De er enkle, men jeg er egentlig fornøyd med årets kort.





Her er bildet som ble brukt inni kortet, ei strålende blid Amanda. Det er alltid like vanskelig å velge hvilke bilde man skal bruke, men tror dette er ett bilde folk blir glad av å se på. Er så heldig å ha ei venninne som driver med foto, så da har jeg fast familiefotograf. Tusen takk Karine for nydelige bilder og for at du er den du er:)


4 kommentarer:

  1. SÅ NYDELIG BILDE!!!
    Og flotte kort også - viktig å gjøre det enkelt! Og de var skikkelig flotte!!

    SvarSlett
  2. Så herlig!!!!!!!! DEN julejenta da :) og kortet var også flott - ikke om å gjøre å lage de så veldig kompliserte når en skal lage mange. Riktig god jul til dere alle tre :)

    SvarSlett
  3. Flotte kort og aldeles nydelig jente;))

    Ha en riktig god jul!

    SvarSlett
  4. Så flotte julekort du har laga! Takk for titten i bloggen din! Du har jammen mye fint her inne :)
    Hilsen Turid

    SvarSlett