mandag 7. september 2009

Tusen takk HegeAL!!


HegeAL valgte min LO som en av fem diller i Skissedilla, det var kjempe koselig, likte egentlig denne LOen selv, å da er det ekstra kjekt at andre også liker den. Vil også si tusen takk til dere damer i Skissedilla for en super blogg, med herlige skisseutfordringer.

HegeALs dille: Jeg valgte meg ut denne lekre loen laget av Hannapanna. Kontrastene er sterke og det får bildene godt frem. Det rosa slår imot meg og man legger merke til loen med det samme;) Prikken over i`n er den orange overlayen i hjørnet. Lekkert!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dillabidraget ditt. Synes det var en kjempekul LO... herlig tittel og superfin i fargesammensettingen! Jeg var også heldig denne uka... Gøy altså!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!! En kjempeflott LO! Jeg likte arkene du har brukt, hjørneblingen og at tittelen rimet! Du begynner å få en lang skryteliste etterhvert!!! ;)

    SvarSlett