onsdag 17. juni 2009

Ett par nye LOer fra meg!

Her er en som ble laget for en stund siden, bilde er tatt av Amanda denne påsken, syns derfor det passet bra med påskeliljer som pynt. Måtte få frem litt påskestemning:) Tittelen "Hytta mi" kommer av at Amanda mener alle små hus er hennes hytte for tiden:)


Denne LOen er laget av ett bilde som er tatt samme dag som den over, Amanda storkosa seg sammen med farmor på hytta, å der var så mange fine bilder fra den dagen, så må bruke litt av bildene fra den dagen til scrappingen min:) Denne ble litt rot om fot, etter min mening, men den ble ferdig:)

6 kommentarer:

  1. Jeg synes det er super flotte Lo´er begge to, med søde historier og dejlige detaljer.

    SvarSlett
  2. To nydelige LOer!
    Falt spesielt for den første. Herlig bilde og flott pynta.

    SvarSlett
  3. Nydelige LOer! Digger lag på lag teknikken du bruker :-)

    SvarSlett
  4. Helt underbare LOer du har laget! Vilke herlige detaljer! :)

    SvarSlett
  5. Du er så utrolig flink Hanna!! Jeg digger disse - og digger stilen din!!!:)

    Riktig god helg:)

    SvarSlett
  6. To nydelige Loer Hanna. Igjen!! :)
    Å sitte på treff å scrappe sammen med deg tar pusten fra meg.....du lager de vakreste Loer, og er så flink til å pynte!! Imponert nok en gang Hanna:))

    SvarSlett